Lite av mig

Sorry borry, ni vet ju inte ens vem jag är. Let me introduce myself!
 
Ja ni vet mitt namn, eller? Kommer inte ihåg, haha, Anna heter och jag är sjutton år. Mitt boende håller på att ändras i detta nu från Sollentuna till Stockholms stad och det ska bli superkul att flytta.
 
Jag spelar fotboll och jag är en rätt så bra målvakt skulle jag säga.
 
Min familj har landställe på Gotland som jag är på rätt mycket så bli inte förvirrade om ni ser lite olika hus och inredningar på bilderna.
 
Jag ska snart börja andra året på Enskilda Gymnasiet.
 
Musik är livet, musik är bra och jag älskar Jay-Z, Bruno Mars, Eminem och Coldplay.
 
Som person är jag väldigt självständig och har absolut noll tålamod, galet.
 
Resa är det bästa jag vet.
 
Min favorit app just nu är utan tvekan Dragon Story, hehe.
 
Jag älskar att skratta, är ganska lättroad.
 
Jag har väldigt höga ambitioner och vill göra något annorlunda med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback